Slovakiaring-povzetek vikenda

Slovakiaring-povzetek vikenda
27/08/2019 Jure

Tokrat je karavana dirkačev Twingo Cup pokala svoj šov pripravila na slovaškem Slovakiaringu, kjer je bilo na štartnem seznamu 20 dirkačev. Poleg v letošnjem letu uveljavljenih zvenečih imen tekmovalcev tega pokala, so se jim pridružili še dobro poznani in uveljavljeni mednarodni dirkači: Petr Fulin, Miro Hornak, Samuel Sladečka ter Italijani :Paolo in Antonio Silvestrini ter Tronconi Andrea. Seznam prijavljenih je napovedoval zanimive boje.

Sobotne kvalifikacije so pokazale, da bo tokrat v ospredju “sodelovanje” med dirkači, saj je dirkališče dolgo kar 5,922 km, z res dolgimi ravninami, kar v Twingo Cup-u pomeni, da je potrebno pridobiti zavetrje dirkača pred seboj. Tako lahko tak tandem pridobi nekaj prednosti pred konkurenti, ki vozijo sami. Najhitrejši čas kvalifikacij je dosegel Nik Štefančič, drugi štartni položaj si je privozil Jaka Marinšek, tretjega pa Gašper Dernovšek. Sledili so: Tomáš Koreny, Mihailo Milenković, Matěy Koreny, Petr Fulin, Antonio Silvestrini, Mark Škulj, Tomaž Trček, Sandi Jeram, Predrag Šainović, Andrea Tronconi, Denis Bahar, Mark Mramor, Matej Ivanuša, Samuel Sladečka, Miro Hornak, Paolo Silvestrini in Andrea Benini. Razlika med prvim in desetim je bila manj kot sekunda, kar je nakazovalo, da bo dirka zanimiva.

Zaradi ponesrečenega štarta prve dirke je Nik Štefančič nazadoval na 5. mesto, dirko pa sta povedla Marinšek in Dernovšek. Dobro je iz 9. mesta štartal Mark Škulj, ki je bil po prvem ovinku tik za Nikom Štefančičem, ki sta nato skupaj kmalu prišla v vodstvo. Položaj vodilnega se je večkrat zamenjal in ob prehitevanjih se jima je zaostala skupina voznikov, Dernovšek in brata Koreny, hitro približala. V ozadju sta se kreirali vsaj še dve skupini dirkačev, tako da so občinstvu prikazali dirko z veliko prehitevanji, nekaj malega izletov s proge in iskanja pravega zavetrja za čim boljšo končno uvrstitev. Ciljno zastavo je tako kot prvi prevozil Mark Škulj z 0,110 sek prednosti pred Nikom Štefančičem, pred bratoma Koreny pa je na tretjo stopničko stopil Gašper Dernovšek.

Drugi tekmovalni dan pa je prinesel veliko sprememb, predvsem zaradi vremena. Jutro je bilo v znamenju vode, tako tekoče, kot stoječe. Dirkališče je bilo poplavljeno, prav tako boksi. Čakalo se je, kaj se bo odločilo vodstvo dirke. Kmalu je bilo jasno, da pred poldnevom dirkaških aktivnosti zagotovo ne bo. Ob 11.00 uri je bil sestanek z dirkači, kjer je bilo povedano, da nedeljske kvalifikacije odpadejo, dirke pa se izpeljejo na podlagi sobotnih kvalifikacij. Tokrat je Nik Štefančič obdržal prvi štartni položaj, odlično pa je štartal Mark Škulj, ki je bil že po prvem ovinku tik za vodilnim Nikom Štefančičem. Gašper Dernovšek zaradi tehničnih težav žal ni uspel štartati s 3. mesta in je štartal kot zadnji, kar pa ga ni ustavilo, da se skozi celotno dirko ne bi uspešno prebijal naprej. Dirkači so morali odpeljati 9 dolgih krogov in kmalu po štartu so se oblikovali tandemi in skupine. Vodstvo sta si izmenjevala Nik Štefančič in Mark Škulj, ki sta vozila z nekaj sekundno prednostjo pred Jakom Marinškom in Matěyem Koreny, sledila je skupinica 4 – 6 dirkačev in tako naprej. Prva dva tandema (Štefančič – Škulj in Marinšek – Koreny) sta bila skoraj nezanimiva, zanimivo pa je bilo spremljati napredovanje Dernovška iz zadnjega mesta v ospredje. Tri kroge pred koncem je Mark Škulj prevzel vodstvo, vendar se Nik Štefančič še ni predal. Napadel je nazaj in pri vstopu v ciljno ravnino, v zadnji krog, ko sta bila s Škuljem bok ob boku, ga je zaradi trka zavrtelo po ciljni ravnini. Vozilo je uspel obvladati, tik preden bi trčil v zid, vendar pa je izgubil kar nekaj mest in tako zadnji krog nadaljeval iz 15. mesta. To sta dobro izkoristila Marinšek in Koreny, ki sta se uspela dovolj približati Škulju in ga na vstopu v ciljno ravnino tudi prehitela. Dernovšku se je na koncu uspelo prebiti na odlično 4. mesto, prvo peterico pa je zaključil Petr Felin. Nik Štefančič je za koncu ciljno črto prečkal kot 14.

V razredu >Clio Cup sta naše barve zastopala Zoran Poglajen in Miha Primožič. Na sobotnih kvalifikacijah, ki so po razpletu z vremenom veljale tudi za nedeljsko dirko, sta si privozila 3. (Poglajen) in 4. (Primožič) štartni položaj.

V prvi dirki vikenda je po vodstvu vodilni v prvenstvu Michal Makeš je odstopil po trčenju,kar je prineslo prvo zmago Madžaru Levente Losonczy. Zoran Poglajen si je privozil nehvaležno četrto mesto, Miha Primožič pa zaradi tehnične okvare dirkalnika dirke žal ni zaključil.

Nedeljska dirka pa je bil našima dirkačema bolj naklonjena. Po ponovnem odstopu favorita Makeša je vodstvo prevzel in ga do konca dirke tudi zadržal Petr Majer. Drugi je ciljno črto prevozil Zoran Poglajen, tretji pa Miha Primožič.

Čestitke vsem dirkačem za odlično prikazane dirke. Naslednja dirka je že čez slabih 14 dni (6. – 8. 9. 2019) v Češkem Brnu, vendar samo za kategorije TCR in Clio Cup. Karavana Twingo Cup-a pa se bo med 11. in 13. oktobrom ponovno in zadnjič to leto ustavila na madžarskem Hungaroringu, kjer bo zagotovo zopet pestro.