4 h Endurance Cerklje 3/4

4 h Endurance Cerklje 3/4
10/10/2018 Jure

Ekipa Bovi je zmagovalka tretje in predzadnje AŠ 2005 Endurance Cup, dirke na dirkališču Gaj v Cerkljah na dolenjskem.

Ekipa Bovi  (Luka Glazer, Jaka Marinšek, ob odsotnosti Toma Gruenfelda) je za samo 4,468 sekunde zmagala tretjo in predzadnjo dirko AŠ 2005 Endurance Cup-a pred ekipo Kramer Avstrija (Alfred Kramer JR., Stefan Kramer), tretje mesto in tako prve stopničke letos je osvojila ekipa Robida (Dejan Robida, Zdenko Robida in Aleš Bužga).

Prvi štartni položaj je po napetih kvalifikacijah pripadel ekipi Kramer, ki se pred iztekom časa na prvem mestu vseskozi izmenjevala z ekipo Bovi, na koncu je najboljši čas kvalifikacij v svojem drugem poskusu postavil Alfred Kramer JR., tako je na drugem mestu pristala ekipa Bovi ki je zaradi predrte pnevmatike v najhitrejšem krogu izgubila »pole position«. Tretje mesto je pripadlo ekipi Robida, prvo peterico sta zaključili ekipi Pesakrompir in Prospeed. Naj omenimo še da je prvih osem ekip na kvalifikacijah ločila manj kot ena sekunda, kar kaže na visoko tekmovalnost tega pokalnega prvenstva.

Dirko, ki se je pričela v deževnem vremenu so za prvih pet ekip začeli: Stefan Kramer-Kramer Austria, Jaka Marinšek- Bovi, Aleš Bužga-Robida, Tomaž Trček-Pesakrompir in Matevž Habjan-Prospeed.

Na štartu je povedla ekipa Kramer, vrstni red pri vrhu pa se ni spreminjal nekaj krogov, saj je močno deževalo. Do prvih prehitevanj je prišlo na sredini kolone, ko je ekipa ASP (Miha Primožič, Zoran Poglajen), začela nizati odlične čase in se povzpela na peto mesto. V ospredju pa je z odlično in predvsem zbrano vožnjo Aleš Bužga, po nekaj napakah Stefana Kramerja in Jake Marinška prevzel vodstvo in le to držal do prve menjave, četrto mesto je zadržala ekipa Pesakrompir, na peto pa se je povzpela že prej omenjena ekipa ASP.

Po prvih menjavah je vodstvo prevzela ekipa BOVI, ki je zadnja zapeljala v boks in si tako z dobrimi časi privozila nekaj prednosti pred Kramer Austria, in Robido. Za prvimi tremi pa se je vrstni red vseskozi spreminjal, dirka se je umirila šele, ko je zaradi nesreče med Blockcahin (Škulj_Jeram), ASP, na stezo zapeljal Varnostni avto.

V nadeljevanju dirke je ekipa Bovi vseskozi ohranjala visok ritem, ki ga ekipa Kramer Austria, ni mogla držati, vseeno pa ni bila ogrožena na drugem mestu, na tretjem mestu pa  je ekipa Robida malo popuščala in prednost pred zasledovalci je kopnela, saj je tudi ekipi Alokes uspel preboj na četrto mesto, sledili so Pesakrompir; ASP, NEJCI team,ŠEME Team. Veliki osmoljenci prvega dela dirke pa so bili člani ekipe Prospeed, katerim je po odličnih kvalifikacijah, imelo nesrečo nato pa jim je še odpovedal dirkalnik, a so se z nekaj deset minutno zamudo vseeno uspeli vrniti v dirko.

 

Na polovici dirke se vrstni re dprvih dveh ekip ni spreminjal, ekipa Bovi je povečevala, ali pa ohranjala prednost vsaj 30 sekund pred ekipo Kramer Austria. Na tretjem mestu so se ekipe vseskozi izmenjevale, odlično so  drugi del dirke začele ekipe Alokes, NEJCI in Šeme team, slednji so se z odlično taktiko povzpeli celo na tretje mesto, vendar ga po napaki, ko so razbili prednji del Twinga izgubili. Kljub manjši krizi je ekipa Robida pošpešila in se pred zadnjo uro in pol dirke utrdila na tretjem mestu.

Zadnjo uro dirke, je dež presenetljivo ponehal in časi so bili vse hitrejši, tako smo videli tudi nekaj atratkivnih prehitevanj med ekipami in posledično tudi manjšimi trčenji in izleti iz proge, tako je prišlo do novih posredovanj varnostnegav avtomobila.

Zaključek dirke je tako potekal za varnosnim avtomobilom in prednost ekipe Bovi prede ekipo Kramer je skopnela, prav tako vsa prednost ekipe Robida pred zasledovalci za tretje mesto.

 

Varnostni avto je v bokse zapeljal 3 minute pred koncem in priča smo bili dramatičnemu zaključku dirke. Ekipa bratov Kramer je med varnostnim vozilom obtičala v koloni in tako ni imela možnosti za zmago, vendar je razlika na koncu vseeno znašala le dobre 4 sekuunde. Zaostrila se je tudi borba za tretje mesto, kjer je Ekipa Alokes (Plevel, >Ivanuša) skušala napasti ekipo Robido, vendar je kot zadnji vozil nekdanj DP Zdenko Robida, ki je z pametno vožnjo prednost upel zadržati.

 

Po ¾ dirkah je prvenstvo še povsem odprto, možmnost za naslov DP ima več ekip, Kramer, Bovi, Alokes,ASP, Robida,Pesakrompir. Vendar bomo verjetno spremljali boj za 1. mesto med Kramer in Bovi, za tretje pa kar med 4. ekipami. Odpisati pa vseeno ne moremo nobene ekipe sja so vse 4h dirke nepredvidljive, že majhna napaka te lahko stane izleta v pesek in tako izgublejne sekunde/minute, ki bodo na koncu še kako pomembne.